Bezpieczne płatności Szybka dostawa zamówień już od 99 zł GRATIS ! Kontakt tel. (22) 337 18 18, email: sklep@aromanti.pl                                 Orlen Paczka 10,00 zł   InPost Paczkomat  -  12,00 zł    DHL Kurier -  15,00 zł

WYCIĄG Z REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO dot. ODSTĄPIENIA OD UMOWY

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

  • 8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 10.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
  • 8.1.1. pisemnie na adres: ul. Domaniewska 47, 02-672 Warszawa;
  • 8.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@aromanti.pl;
  • 8.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz poniżej:

WZÓR OŚWIADCZENIA:

Aromanti sp. z o.o.

Ul. Domaniewska 47

02-672 Warszawa                                              Imię i nazwisko konsumenta

                                                                                    Adres konsumenta

 

                                                                 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

 

 

Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu …………………….na odległość*/poza lokalem przedsiębiorstwa* bez podania przyczyny. 

Towar zwrócę stosownie do postanowień umowy.

Proszę o zwrot ceny towaru na konto*……… / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*

 

 

………………………

Podpis konsumenta

WYCIĄG Z REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO dot. REKLAMACJI PRODUKTU

6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
6.3.1. pisemnie na adres: ul. Domaniewska 47, 02-672 Warszawa;
6.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@aromanti.pl;
6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 

WZÓR OŚWIADCZENIA REKLAMACYJNEGO:

(miejscowość, data)

..................................

...................................

...................................

(imię, nazwisko i adres konsumenta)

                                                                                                                                        Aromanti sp. z o.o.

             ul. Domaniewska 47

               02-672 Warszawa

 

REKLAMACJA TOWARU 

 

              Niniejszym zawiadamiam, że w kupionym w dniu……………………..(należy wpisać datę zakupu towaru) towarze w postaci………… (wpisać nawę towaru wraz z dokładnym oznaczeniem np. nr serii) ujawniła się wada polegająca na ………………………………... (proszę opisać dokładnie na czym polega wada towaru np. krzywy zawias, uszkodzony wyświetlacz w pralce).

              Wadę stwierdziłam/em* (*proszę wybrać właściwe) dnia  ………………………. (proszę podać datę), czyli w ciągu roku od wydania mi towaru* (* proszę uzupełnić i zostawić ten fragment, jeżeli faktycznie wada została stwierdzona w ciągu roku od wydania towaru – w przeciwnym razie cały fragment należy usunąć).

              W związku ze stwierdzoną wadą żądam wymiany wadliwego towaru na nowy, wolny od wad lub zwrot ceny zakupu towaru.

Do niniejszego pisma przedkładam dowód zakupu w postaci ………………………. (np. kopii faktury, kopii paragonu, potwierdzenia przelewu itd.).

Jednocześnie informuję, że względu na rodzaj rzeczy/ sposób jej zamontowania / jej stan* (*proszę wybrać właściwe) dostarczenie przeze mnie towaru jest niemożliwe. Towar znajduje się w……………………………………………….(jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy dostarczenie rzeczy przez konsumenta okazałoby się nadmiernie utrudnione np. całkowite uszkodzenie, zniszczenie towaru, kupujący musi udostępnić sprzedawcy zdjęcia rzeczy lub recz w miejscu, w którym rzecz się znajduje. Jeżeli z taką sytuacją mamy do czynienia proszę wpisać adres gdzie znajduje się wadliwy towar. Jeśli taka sytuacja nie ma miejsca, cały fragment należy usunąć).

 

INFORMACJA! Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, musi na koszt sprzedawcy dostarczyć wadliwą rzecz - art. 561[2]§1 kodeksu cywilnego

 

                                                                                                                                 ………………………………………….

                                                                                                                               (czytelny podpis konsumenta)