Najczęściej zadawane pytania

Dostawa i płatności

 

1. Spośród jakich form płatności mogę wybierać?

Klienci sklepu aromanti.pl mogą dokonać płatności za pomocą przelewu, płatności elektronicznej lub wybrać opcję płatności (również gotówką) przy odbiorze.

 

2. W jaki sposób paczka do mnie trafi?

Asortyment sklepu aromanti.pl wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

 

3. Jak szybko mogę spodziewać się przesyłki?

Czas dostarczenia paczki przez kuriera firmy DPD (tylko na terenie Polski) wynosi od 24 do 48 godzin w dni robocze (w soboty paczki NIE są doręczane). Doręczanie paczek odbywa się w godzinach 8:00-16:00.

 

Zamówienie

 

1. Czy muszę się zalogować/zarejestrować, by złożyć zamówienie?

Nie. W przypadku jednorazowych zakupów rejestracja nie jest wymagana.

 

2. Czy istnieje możliwość modyfikacji/anulowania zamówienia?

Tak. Zamówienie może zostać (bezpłatnie) zmodyfikowane lub anulowane.

 

3. Czy mogę otrzymać zamiast paragonu fakturę VAT?

Tak. Wystarczy wybrać tę opcję w trakcie składania zamówienia.

 

Reklamacje

1. Czy i jak mogę złożyć reklamację?

Reklamacje należy przesłać w postaci e-maila na adres biuro@aromanti.pl lub złożyć ją telefonicznie pod numerem: 22 337 18 18. W przypadku reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu, prosimy o dołączenie zdjęć, co ułatwi i przyspieszy proces reklamacyjny.

 

Uwaga: Ponieważ świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, mimo starannego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. W związku z tym każdą przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze oraz sprawdzić, czy produkt nie został uszkodzony. W przypadku uszkodzeń, należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Protokół reklamacyjny jest podstawą przyjęcia reklamacji, aczkolwiek w uzasadnionych przypadkach może nie być konieczny.

 

2. Czy mogę wymienić zapach, gdy ten zamówiony po prostu mi się nie spodoba?

Tak. Istnieje taka możliwość :)

 

3. Kto pokrywa koszt dostawy w przypadku zwrotu lub reklamacji?

Zgodnie z §8 Regulaminu Sklepu, koszty zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy pokrywa Klient.

 

Produkty

 

1. Gdzie znajdę informacje o produktach?

Informacje o produktach dostępnych w naszym sklepie znajdują się w zakładce Baza Wiedzy - Nasze Marki.

 

2. Czy produkty mają datę ważności?

Nasze produkty nie mają daty ważności, aczkolwiek ich specyfika wymaga odpowiedniego przechowywania. Świecie, woski etc. powinny być przechowywane w suchym i chłodnym miejscu, nie należy narażać ich na działanie ostrego światła.

 

3. Czy produkty są obejmowane promocją?

Tak. Czas trwania promocji oraz korzyści z nich wynikające dostępne są na stronie głównej aromanti.pl oraz naszym profilu na Facebooku.

 

do góry
instagram FB Blog
Sklep internetowy Shoper.pl